Известие

Collapse
No announcement yet.

ключът ми се вади на запален двигател

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Да бе, то и ключалката може да ти се развали, ама другото е да е крадена пак е вариант

    Comment


    • #17
      Тука е твоя проблем

      http://clubalfaromeo.com/forum/showt...=1#post1073708
      Skoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum

      EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer

      Comment


      • #18
        Тва си е зимна екстра
        sigpic
        Alfa Romeo 145 1.9 uniJet Turbo Diesel SOLD!

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Tonimir Покажи съобщение
          На фиат-а на брат ми (Фиат Типо) от както го помня, му се вади ключа дори, когато е на контакт. Така, че споко колега


          В момента в който дадеш контакт и се изгаси лампичката за ключ на таблото, чипа вече си е свършил работата и повече компа не го иска.
          Един път стигнах от В.Т. до софия така с въпросния фиат, и после се чудих къде е ключа, бях го оставил в якето някъде из багажа отзад Спокойно няма проблеми! полезно е някой път! Примерно: ако не искаш да не гасиш колата, пък на връзката имаш ключ на гаража та вадиш ключа... отключваш гаража и после го връщаш и гасиш
          sigpic
          Alfa 146 1.6 TS ---> 2.0 TS Remapped by Oem
          FIAT TIPO 1.6 DOHC

          Comment


          • #20
            И най-удобно е зимата палиш си количката влизаш оправяш за 5-10 мин и като излезеш колата е загряла и чака своята Сопа па макар и зима споко това е екстра която я имат малко коли но и някои от алфите моята е 156 99г и също си го вадя когато поискам
            156 2.4 JTD+GT2359v+small remap
            147 Mjet+Love
            166 2.4 JTD голямаЯ Bella+Brembo+GTA
            Alfa Romeo е най-коварната заразна болест....

            Comment


            • #21
              Споко... всичко е от ключа! При мен на ланчата понеже беше с един ключ, и бог знае колко е ползван тоз ключ и преди мен, та му се бяха запилили там джажите, дето трябва да го спират да не се вади. Тва са мисля някои от последните зъби.
              Та така си я карах докато я продам, към 100-тина хил. км
              Кво да ти кажа, освен само че като решиш нещо че ти трябва ключа, и може да си го извадиш когато си решиш!
              Аз тва като екстра си го имах
              Lancia Delta 1.6 i.e - ex
              Alfa Romeo 156 2.0 TS

              рейтинг фотографов

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от skyplex Покажи съобщение
                Я попитайте някой познат полицай защо? ... Доколкото знам, и съм чувал от много хора, че ключа се вади когато колата е крадена... Или тествайте колите в Дупница
                Ти да не мислиш че те знаят ли.И Аз така бях чул ама то не всеки път е така.В повечето случеи като я гепат и сменят патрона с ноя за да има ключ иначе няма как да се пали колега.

                ---------- Post added at 21:52 ---------- Previous post was at 21:45 ----------

                Първоначално публикувано от Crazy JTD Покажи съобщение
                И най-удобно е зимата палиш си количката влизаш оправяш за 5-10 мин и като излезеш колата е загряла и чака своята Сопа па макар и зима споко това е екстра която я имат малко коли но и някои от алфите моята е 156 99г и също си го вадя когато поискам
                Точно това ще му е хубавото на зима.Защото аз като запаля на зима не я гася до работа независимо че слизам на 2-3 места(с притеснение да не я гепят)но зимно време не ми е в стила да гася мотора на колата си.
                Alfa Romeo 146 1.9 td
                А3 1.8Т,Lada 1500s

                Comment


                • #23
                  За колите не знам,може и да е екстра,но на мотора я имам тази екстра(да екстра се води),за да мога да си отварям седалката,резервоара и куфара без да гася мотора.Едва ли е разбита ключалката.

                  Ей накарахте ме да слизам да проверявам и моите ключове,та и на двете Алфи мога да дам контакт и да извадя ключа.
                  Last edited by soldier81; d.m.y г., 21:56.
                  155 TS 8V-Medium +146 1,6 Boxer
                  Suzuki Gsx-r K6 1000+Suzuki VStrom 650-служебния+Ducati 800SS-R.I.P.

                  Comment


                  • #24
                    хахаха при мен нз дали става утре ще проверя но алармата ми е вързана към централното и се заключва дистанционно такаче и да го нямам пак го правя номера ама ако това е така ще е мн яко
                    146 1.4 tsparck `98 103

                    Comment


                    • #25
                      При мен, не излиза.
                      Не е крадена
                      146 1.3 боксер 1996г.
                      156 SW 1.9 JTD 8V 2002

                      Comment


                      • #26
                        Това хич не е нормално Кофти ти е резбата на ключа, така става и на опели и на алфи, фиат и WV. Не е проблем, но има вероятност след време да смениш ключалката..... а иначе като си погледнеш ключа зъбчетата са облички, а не рязко изрязани, нали ?
                        Alfa Romeo 146 1.6i 16v t.s. 2000г.

                        Comment


                        • #27
                          На моята 145-ца си го вадя в движение и нарочно го отдалечавам за да видя имобилайзера дали ще се размрънка, но няма никакъв проблем.
                          Alfa 156 1.8 TS 98г.

                          Comment

                          Working...
                          X